Pappa vecka = Depp Vecka

 Yes to day is the day.. Kotten åker till pappa och jag påbörjar nu en riktig depp vecka.. Jag önskar verkligen att jag kunde få ha min son tätt in till jämnt.. men såå funkar det inte i dagsläget.. det gör ont att behöva lämna honom varannan v.. han har det bra hos pappa det har han men det känns så jävla tungt. Jag trodde det skulle växa bort med tiden.. det har ju varit så här i 5 mån men det blir bara värre.. jag mår bara sämre å sämre varannan v!


Väntar just nu på att kotten ska vakna från sin middagslur å efter det ska vi mysa rejält.. Sambon ringde även å berättta att han var på väg hem vilket känns bra.. Jag behöver honom här när kotten överlämnas till sin pappa!
Kvällen kommer bli lugn o som vanligt kommer jag väl slänga i mig ett par sömnpiller åå somna tidigt.. allt för att slippa känna o tänka!

Helgen.... för övrigt ser oxå lugn ut.. ska försöka bege oss ut i storstäderna å kolla på soffa o köksmöbler mm in för flytten som sker i slutet av maj.. ska bli skönt att flytta faktiskt.. trivs där jag bor nu men det är trångt å trängre skulle det bli om vi bodde kvar.. 

 

                         Hoppas ni alla får en toppen helg


Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter inget vidare, hoppas du får en bra helg i alla fall:)

2011-05-13 @ 13:51:10
URL: http://sofiekristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0