5 maj

och jag har varit grymt effektiv i dag o kl är bara kvart över 9 :)!
har dammsugit.. torkat golv.. fixat tvättkassarna.. plockat.. vattnat alla mina döda blommor mm! Känns grymt skönt kan jag säga då min ork varit på botten men nu så verkar den komma tillbaka med en rasade fart.. underbart..  Var hos doktorn i går å äntligen kunde vi börja reda ut en del problem å jag fick även mängder av svar vilket kändes toppen åå fick återigen en liten tjuvkik på vad som fanns i magen! väntar nu med spänning på rul och sen efter det så ska vi bli skickade till special mödravården.. skönt..

Nee.. kanske dax att göra sig i ordning åå göra lite nytta : )



Kommentarer
Postat av: sofia

sv : okeej, nej jag var nyfiken till en början med kollade aldrig. det får bli en överraskning dagen på han/hon föds :) okeejokeej!

2011-05-05 @ 16:08:29
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0