Världens sämsta morsa!

Ja så känner jag, har haft lillplutt i 4 dagar å under dessa dagar har jag inte kunnat ge han allt som vanligt vilket känns så jävla ruttet, ligger som ett koli enbart å kan bara titta på när han springer omkring å busar, det är jobbigt å idag åker han till sin pappa i 2 veckor å det suger för jag inte har kunnat ha min tid med min som son som jag har velat ha den.. Å när det gäller lillebror så har han levt rövare å inatt kände jag även hur han borra sig neråt vilket gjorde så sjukt ont, huvudvärk,yrsel Sammandragningar, å trötthet så välkomnar vi denna värdelösa torsdag!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-13 @ 19:49:28
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0