Pain

Det är jobbigt nu, jag brukar tycka det mesta är jobbigt men det som händer runt om kring mig o min familj just nu är väldigt jobbigt både fysiskt å psykiskt varje dag är en prövning å för varje dag sätter vi nya mål.. Dom mål som finns å som sätts är att få lillebror att stanna kvar i magen.. Fick åka in urakut med ambulans förra veckan med kraftiga blödningar å sammandragningar fick bricanyl å kortison å även en spruta som gjorde att bebisens lungor skulle utvecklas lite fortare vart många vändor mellan förlossning å bb innan det till slut lugna ner sig å jag efter ett par dagar på sjukhuset äntligen kunde få packa ihop mig å sambon å åka hem till sonen som vänta där hemma! Nu är det 2 v sängläges som gäller, Inge bära, Inge spring eller gå, Inge sex eller bus.. Allt roligt är förbjudet å allt det för att förhindra att lillebror ska komma förtidigt! Nu har vi v 26 som mål å det är 2v dit. vill inte föda nu å jag tänker göra allt jag kan för att inte göra det..!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

åh vad jobbigt men varje dag,timma betyder mkt för den lille att vara kvar där inne .. det ska nog gå bra ska du se!



Lycka till med allt.

2011-07-10 @ 19:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0